Savonelis: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Tuky80 (Discussion | contribûts)
Nessun oggetto della modifica
Rie 1:
'''Savonelis''' (loc. '''Savoneles''', '''Aonedis''' par [[Lenghe taliane|talian]]) e je une piçule localitât tal comun di [[Sant Denêl]]. Tal Zenâr [[2006]] e conte 97 abitants.
Savoneles (o Savonelis, Aonedis par Talian) a je une piçule localitât dongje San Denêl, Ruvigne e Vilegnove. Tal zenâr 2006 a conte 97 personis e tes cjartis gjeografichis precisis a je dividude in "Aonedis di qua" e "Aonedis di là", ma pe int dal paîs a je dividude in "borc di mieç", "di là dal borc di mieç" e il "çuc", su lis rivis dal Tiliment. Famose a je la "Sagre di San Marc" dal 25 di avrîl, fieste rustiche cun fantastiche viste sul flum. Ative a je la Pro Aonedis che tra l'altri e sta cirint di recuperà la Latarie turnarie e realizà un museu.
 
==Gjeografie==
Tes cjartis gjeografichis talianis e je dividude in "Aonedis di qua" e "Aonedis di là", ma pe int dal paîs e je componude di "borc di mieç", "di là dal borc di mieç" e il "çuc", su lis rivis dal [[Tiliment]].
 
==Sagre di Sant Marc==
Famose e je la "Sagre di San Marc" dal [[25 di Avrîl]], fieste rustiche che si ten sul çuc, cun fantastiche viste sul flum. In cheste date ogni an si ten la '''rogazion''', une procession di [[Vilegnove (Sant Denêl)|Vilegnove]] fin te gleseute di Sant Jacum.
 
La Pro Aonedis e sta cirint di recuperâ la [[latarie]] turnarie par la realizazion di un museu.
 
[[Categorie:Paîs dal Friûl]]