Non c’è due senza quattro

Non c'è due senza quattro (tradusibil Nol è doi cence cuatri) al è un film di durade 110 minûts dal 1984 diret di E.B. Clucher su sogjet e senegjature di Marco Tullio Barboni.

Al è stât prodot tra i Stâts Unîts e il Brasîl de Trans-Cinema TV Inc., de Elpico S.A. e de Renato Aragão Producões LTD e distribuît par la Italie de C.E.I.A.D..

Il film al à la fotografie di Silvano Ippoliti e Hélio Silva, il montaç di Philip Edwards, lis musichis di Franco Micalizzi, la senografie di Jorge Moreira e i costums di Celia Menezes e Luciano Sagoni.

Trame cambie

Il stuntman Elliot Vance e il sassofonist galiot Greg Wonder a son ingaiâts di une agenzie che cîr è reclute zensos di personalitât VIP, parcè perfietementri someant ai cusins Antonio e Bastiano João Coimbra de la Coronilla y Azevedo, doi miliardaris spagnûl-brasilians, i cuâi a coventin di vignî sostituîts par siet dîs par vie che in pericul di muart: in fats, ae fin di chel moment, i doi siôrs a varessin di firmâ un important contrat ma un trop di delicuentsa vuelin impedîur al. I cusins Coimbra a ufierzin un milion di dolars parom ai lôr zensos pe operazion, al cuâl ven zontât un altri mieç si a scuviarzaressin e bataressin la concorence. Elliot e Greg, sintude la cifre, a acetin.

Come conseâtju dai doi cusins, Wonder e Vance a glondin cul belstâ dai doi ma no si impegnin a cirî di someâju. Chest al fâ vigni tancj dubis ae servitût di Vile Coimbra; nissun però imagjine la realtât, par la grande someance jenfri i cusins e i zensos. La prime sere di lavôr, Elliot e Greg le passin intun localat dal puart ma a becjin la gang cun cjâf Tango, un dai piesôrs delincuents di Rio de Janeiro. Duncje i doi si difendin cun scufiots e pugns contant po dopo dut ai gjornaliscj. Chest a fâ riviel a Antonio e Bastiano. In sevuit i doi a continuin a evitâ i atentâts di Tango e de so gang cun astuzie e abilitât intes barufis.

Intant che Elliot e Greg a riessin a cjavî plan plan di plui sui atentâts, Antonio e Bastiano a scuvierzin dai gjornâi lis lôr aventuris e a selzin di tuarnâ a Rio par difindi la lôr reputazion spleiant dut intune conference e cumiatant i doi zensos. Proprit tal moment che i cusins Coimbra a stan par firmâ i assegns a Elliot e Greg, al rive in elicotar un trop di mercenaris ingaiâts par secuestrâ i doi miliardaris par daspò dâju in man al misteriôs mandant di dutis lis lôr disgraciis. I soldâts però no san che inte cjase si platin cuatri personis, invezit che dôs cemût che a crodin: scomençe cussì une pestadice che ven vinçude dai cuatri.

Il mandant a ven duncje atirât inte cjase cuntun ingan: chest a crôt di cjatâ i doi siôrs cusins leâts aes lôr cjadreis, ma cuant che viarç la puarte a ven bussade di Elliot; e je in fats une femine, done Olimpia Chavez, amie di Bastiano che veve scomençât une relazion cun Vance, te piel dal siôr Coimbra. La fantate e veve fat sù dut par vendicâsi di Antonio Coimbra, che veve causât, a so dî, il faliment economic dal pari, event smintût dal siôr.

Une volte comiatâts e paiâts Elliot e Greg, Bastiano a al pant al cusin che al vûl fâ boxe, invezit Antonio i dis che abandonarà daurman la sô diete.

Cast cambie

Atôrs cambie

Dopleadôrs talians cambie

Non tes lenghis cambie