'Si crôt che Marc al sedi chel zovin che cuant che Jesus al fo arestât intal Gjetseman e i apuestui a fuirin, i le daûr vistût di lin fin sul cuarp crot.

Marc lu cjatin come compagn di Pauli e di Barnabe intai lôr viaçs missionariis. A si mostrà fidât e al divignì un valit jutori par lôr.

Al fo un colaboradôr dai apuestui però nol jere un dai dodis.

Il vanzeli di Marc al è un dai plui curts e dal so contignût si vualme che probabilmentri al jere stât scrit pai cristians che si cjatavin a Rome.

Contignût cambie

Marc al comence identificant Zuan il batiadôr. Chest al e il messazîr profetât par preparâ la strade di chel che prest al sarès vignût, Jesus. Di fat Jesus al vignì batiât di lui intal Jordan.

A ven po dopo la conte des tentazions de bande dal Diaul a Jesus.

Plui indenant al cjacare de predicazion che Jesus al començà in Galilee e dal inizi dal dâ dongje dai soi apuestui, començant di Simon(Pieri), Andree, Jacum e Zuan.

Al seguìs po dopo il so ministeri in Peree e a Jerusalem dulà che Jesus al sarà processât e metût a muart.

Utilitât cambie

Gracie al limpit ritrat che Marc al fâs di Jesus, i cristians a puedin ricognossi l'adempiment di tantis profeziis mesianichis des scrituris dal Vecjo Testament dreçadis a lui.

Al met in evidence che Jesus al insegnà come un che al à "autoritât" e no come une persone autoritarie.

Il vanzeli di Marc al è util pai cristians di vuê aviersâts, come che a forin chei dal I secul, parcè che vuê i vêrs cristians a frontin timps dificii e a àn bisugne di vuide ispirade.

L'esempli di Crist di calôr, integritât mastine e coragjo che al mostrà denant des provis, sigurementri al po jessi di spiron pai cristians.