Provincie di Triest: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p Robot: o zonti: zh-min-nan:Trieste Séng
Xqbot (Discussion | contribûts)
p Robot: o gjavi: eo:Provinco de Triesto; modifiche estetiche
Rie 16:
La '''provincie di Triest''' e je la plui piçule provincie de [[Italie]] e de regjon aministrative [[Friûl-Vignesie Julie]].
 
== Gjeografie ==
=== Confins ===
La provincie di Triest e confine a Nord cu la [[Provincie di Gurize]], a Est e a Sud cu la [[Slovenie]], e a Ovest e je bagnade dal [[Mâr Adriatic]] ([[Marine di Triest]]).
 
=== Teritori ===
Il teritori al è prevalentementri colinâr, cun cuestis altis e cretosis. La provincie e je scuasit dal dut comprendude tal comprensori dal [[Cjars]].
 
== Storie ==
Tal [[XVIII secul]], vie pal ream di [[Marie Taresie di Austrie]], il teritori al cognossè un progressîf aument dal trafic maritim par vie de istituzion dal puart franc.
 
Rie 32:
Dal [[1947]] al [[1954]] la provincie di Triest e fo dividude in doi tocs, clamâts zone A (corispondent ae atuâl estension aministratve) e zone B (la bande nord-ocidentâl de [[Istrie|penisule istriane]]). Il tratât di Osimo al definì i gnûfs confins - ancjemò atuâi - jenfri la Italie e la inalore [[Jugoslavie]].
 
== Economie ==
 
== Popolazion ==
Inte provincie di Triest a vivin cirche 236 mil abitants, scuasit ducj tal cjâflûc. Il secont comun plui grant al è [[Mugle]], con 11 mil residents.
 
=== Lenghis ===
Il [[Lenghe slovene|sloven]] al è doprât des publichis aministrazions par tutelâ ducj i citadins di marilenghe slovene. A son rilassadis, daûr di une specifiche domande, anche cjartis di identitâts bilengâls, par talian e par sloven.
 
In uns comuns e je doprade ancje segnaletiche bilengâl.
 
== Viôt ancje ==
* [[Triest]]
* [[Segnaletiche bilengâl in Friûl]]
 
== Leams ==
* [http://www.provincia.trieste.it/ Sît ufiziâl de provincie]
 
Rie 59:
[[el:Τεργέστη (επαρχία)]]
[[en:Province of Trieste]]
[[eo:Provinco Triestede Triesto]]
[[es:Provincia de Trieste]]
[[et:Trieste provints]]