Omp: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Gnove pagjine: {{Aboç}} L''''omp''', tal sens di specie umane, al è un mamifari bipet. Il non sientific dal omp al è ''Homo sapiens sapiens''. E je une specie che e vîf in duç i [[cont...
(Nissune difarence)

Revision dai 11 di Nov 2009 a lis 23:37


L'omp, tal sens di specie umane, al è un mamifari bipet. Il non sientific dal omp al è Homo sapiens sapiens. E je une specie che e vîf in duç i continents dal planet Tiere, e - par brêfs periodis di timp - ancje tal spazi, tes cussì clamadis stazions spaziâls. La popolazion totâl e je di passe 6,5 miliarts di individuis.

Icono de esbozo
Icono de esbozo
Cheste vôs al è un aboç, che al è stât juste scomençât e al conten dome pocjis informazions.
Se tu puedis, zonte alc cumò e judinus a fâle deventâ simpri miôr seguint lis convenzions de Vichipedie. Par vê une liste complete des vôs in cheste condizion, cjale la rispetive categorie. Graciis di cûr!

L'omp al à un cerviel ben disvilupât, bon di produsi ragjonaments e di comunicà cun lis altris individuis graciis al lengaç. Al è ancje un animâl sociâl, che al si unìs in grups per cooperâ e par competi

I omps a manifestin il desideri di capî e influenzâ il mont difûr, cirint di comprendi, spiegâ e manipolâ i fenomenis naturâi par tramite de scienze, filosofie, mitologje e religjon. Cheste curiositât naturâl e à puartât al disvilup di instruments e abilitâts avanzadis; i omps a son la uniche specie ancjmò vivente che dopre il fûc, cusine i propris cibos, met su abitos, e dopre numerosis altris tecnologjis.