Alamans: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Gnove pagjine: I Alamàns a jerin une aleance di tribûs gjermanichis. Une des primis testemoneancis de esistence di chest insiemi di popui al è il cognomen Alamannicus assumût dal imperadôr [[Ca...
 
Nessun oggetto della modifica
 
Rie 7:
Dopo il copament dal lôr re a àn tentât une aleance cui Ostrogôts. Si àn insediât sot la protezion dai Gôts part intal Nord Italie e part inte regjon tra il [[Lât di Costance]] e il trat alpin dal [[Ren]]. Intal 537 il re Vitigje al à cedût ai Francs la Alemanie gotiche e di chest moment cheste e à fat part in maniere stabile dal ream dai Francs, cjapant po dopo buine part dal altiplan svuizar e variis regjons dal arc alpin.
 
Dal secul VI e je la lôr conversion al cristianisim, par opare prin di dut di [[sant Colomban]].
 
La regjon de Alemanie al cjapave dentri un numar di distrets diferents, che a rifletevin la lôr divierse composizion etniche: la diocesi di Strasburc, il teritori di [[Augsburg]], la diocesi di [[Mainz]] e [[Basilee]]. Vuê i dissendents dai Alemans a son dividûts in cuatri stâts diferents: France (Alsazie), Gjermanie (Svabie e part de Baviere), Svuizare e Austrie, regjons caraterizadis di dialets, derivâts dal todesc aleman che si distinguin dal todesc fevelât inaltrò.