Giotto: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p Robot: o gjavi: la:Giottus Bondonis
Xqbot (Discussion | contribûts)
p Robot: o zonti: el:Τζιότο; cosmetic changes
Rie 6:
Giotto al e' di sigûr il leam jenfri le piture de [[Etât di Mieç]] e le piture bizantine.
 
Carateristiche principâl dal sô lavôr e je le identificazion des figuris dai sants come personîs dal popul.Lis figuris dai sants,une vore umanizâs,jerin come '' distacâs de scene '' di cui fasevin part.Cussî.le piture dal Giotto,leve incuintri ai ideâls umanistics,tipîc dal periodo dal [[Rinassiment]].
 
Lis figurîs dal Giotto,mitudis dongje a chês dal so mestri, [[Cimabue]] ,jerin une vore pui realistichis e naturâls,jessint Giotto il prin pitôr a puartâ in te piture europeane, le tridimensionalitât.Il re di [[Napul]] [[Robert d'Angio']] e il poete [[Boccaccio]] jerin sôi amîs e amiradôrs,tant che il poetea l fevele di lui in tal [[Decameron]].
Rie 47:
Come si jere abituâs in te Etât di Mieç,in te parêt a soreli a mont si cjate il ''Judizi Finâl''.
Lis scenis de Capele son cognossudis in dut il mont,comprindude ancje le scene de ''Adorazion dai Magjos'' cu le stele di Nadâl che semeê une [[comete]].
Al puês jessi che Giotto a viodût le [[Comete di Halley]] tal cîl in tal 1301,e che vêti influenzât le stele de ''Adorazion''.
 
Atrîs pitôs talians son stâs influenzâs dal Giotto,jenfri i cuâi: [[Altichero]] , [[Just de' Menabuoi]] , [[Jacopo Avanzi]] e [[Guarient di Arp]].
Rie 73:
[[da:Giotto di Bondone]]
[[de:Giotto di Bondone]]
[[el:Τζιότο]]
[[en:Giotto di Bondone]]
[[eo:Giotto]]