Discussion:Risultive: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
→‎Licence e Copyright: cemût dâ la licence
pNessun oggetto della modifica
Rie 17:
 
Clariment:
La mê e jere une ipotesi (Se ca e là lu ai scrit simpri jo) par dî che al capite che tescj dopr 131tsdoprâts di altris bandis a vegnoinvegnin ancje metûts te Vichi. parcè che se o met alc tal me blog, par esempli, o su un gjornalut di parochie, la zornade dopo al è dismenteât, ma se al va su Vichi la fadie fate e à un sens. Se il resonament nol cuadre alrealore bisugnarà gjavâ dut ce che al è doprât in plui bandis. Ma la logiche di interenet no ise chê di rindi disponibil il savê?--[[Utent:Bandul|bandul]] 26 di Mai 2009 a lis 10:11 (UTC)
 
:La robe plui semplice di fâ e je chê di zontâ, ae fin dal articul di Contecurte, la scrite '''Il contignût al è disponibil sot de GNU Free Documentation License''' (viôt il leam ae wiki taliane par aprofondiments). Timp indaûr o vevin discutût se si podevin zontâ dai tescj di storie di Luzian Verone e se tu ti visis o vevin dite di no parcè che e mancjave la declarazion di opare libare di bande dal autôr. Jo personalmentri o pensi che se al ves savût lui le varès dade cence fastidis ma cheste mê opinion no vâl pe Leç.
:Note che i articui scrits su la Vichipedie e puedin jessi copiâts cence domandâ nuie a nissun parcè che in font a ogni pagjine tu cjatis scrit propit che ''Il contignût al è disponibil sot de GNU Free Documentation License''--[[Utent:Tocaibon|Tocaibon]] 27 di Mai 2009 a lis 08:40 (UTC)
Il me intindiment al è chel di rindi disponibil a ducj tescj furlans che a podedin jessi doprâts. Se la strade e je chê de GNU Free Documentation License, alore mi va ben.--[[Utent:Bandul|bandul]] 12 di Jug 2009 a lis 08:39 (UTC)
Ritorna alla pagina "Risultive".