Discussion:Risultive: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
pNessun oggetto della modifica
Rie 15:
Un test al pues jessi doprât de Vichipedie dome se al è stât fat dal sô autôr cuntune licence libare (tipo la [[it:GNU Free Documentation License|GNU Free Documentation License o GFDL]]). L'autôr al lasse cussì chel che par inglês si clame copyleft, ven a stâi che si pues liberementri copiâ la sô opare e modificâle (ancje cun finalitâts comerciâlis).
Jo o spieti un clariment di Bandul o dai autôrs di Contecurte, tal câs no sarà fastidis a scancelâ la vôs. --[[Utent:Tocaibon|Tocaibon]] 20 di Mai 2009 a lis 21:34 (UTC)
 
Clariment:
La mê e jere une ipotesi (Se ca e là lu ai scrit simpri jo) par dî che al capite che tescj dopr 131ts di altris bandis a vegnoin ancje metûts te Vichi. parcè che se o met alc tal me blog par esempli o su un gjornalut di parochie la zornade dopo al è dismenteât, ma se al va su Vichi la fadie fate e à un sens. Se il resonament nol cuadre alre bisugnarà gjavâ dut ce che al è doprât in plui bandis. Ma la logiche di interenet no ise chê di rindi disponibil il savê?--[[Utent:Bandul|bandul]] 26 di Mai 2009 a lis 10:11 (UTC)
Ritorna alla pagina "Risultive".