Imunologjie: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Rie 1:
La imunologje e je le science ch'e studie lis reazions dal nestri cuarp, a livel celulâr (par esempli, i globui blancs) come pûr sub-celulâr (anticuarps), al ingres di une sostance ricognossude come no prodote di lui. L' insieme des celulis responsabilis di chiste rispueste (e des moleculis di lôr prodotis) e dai organos o tissûts ch'a lis produsin al è dit ''sisteme imunitari''.
 
== I components dal sisteme imunitari ==
Le funzion dal sisteme imunitari e je svuelte di diviersis categoriis di celulis che, tal lôr insieme, e son clamadis ''globui blancs'' o, intun linguaç plui scientific, ''leucociti'' (peraule ch'a ven fûr dal grec ''leucòs''=blanc + ''citos''=celule).
Prime di dut, analizin le formazion di chistis celulis, che a saltin fûr de meole dal vues. [[Figure:Emopoiesi.png|thumb|right|400px|Scheme de emopoiesi.]]
Il proces mediant il cuâl a vegnin originâts i globui blancs al fâs part de ''emopoiesi'', val a dî il proces di formazion di dutis lis celulis ch'a circulin intal nestri sanc. Dut al scomence cun lis celulis staminâls de meole, le cui ativitât a consist in tal replicâsi continuamenti par creâ gnovis celulis; chestis a scomençin un proces diferenziatîf ch'a lis puarte a diventâ celulis di dôs riis diviersis: