Piu Ospedâl de Pietât: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Barbarigo (Discussion | contribûts)
Nessun oggetto della modifica
Barbarigo (Discussion | contribûts)
Nessun oggetto della modifica
Rie 1:
[[Figure:Ospedale della Pietà.jpg|thumb|250px|L'Ospedâl de Pietât]]
Il '''Piu Ospedâl de Pietât''' al fo une istituzion di caritât,indulâ vegnivin mitûs i fruts bandonâs,i fîs no recognossûs e i fîs des fameis che no podevin mantegnju,atîf a [[Vignesie]] soredut in tai secui XVII e XVIII.
 
Rie 8:
 
In cheste istituzion al a lavorât il compositôr [[Antoni Vivaldi]] dal 1704 al 1740,an in cui a dicidût di lassâ [[Vignesie]].
In cheste epoche,le orchestre e il coro des frutis (clamadis ancje ''putte'') vevin un alt grât tecnic,fât vonde singolâr pal timp,e buine part de produzion musicâl di Vivaldi,fo scrite par lis frutis dal Ospedâl.Vivaldi veve une grande atenzion par l'educzioneducazion musicâl des frutis,tant che ordenave une grande cuantitâs di istroments par lôr,ancje da liutiscj famôs come [[Antoni Stradivari]] , [[Nicolo' Amati]] e [[Dree Guarnieri]].
 
Cualchidune di chestis frutis jere stade bandonade par vie de sô deformitât fisiche.Vivaldi alore,ordene istroments fâs apueste e in ocasions di concerts par le aristocrazie,Vivaldi faseve sunâ le orchestre daûr di une griglie di metâl,in mût che i scoltadôrs no viodessin cui sunave.