Discussion:Lote pes investiduris: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Propuestis sul non de vôs
Klenje (Discussion | contribûts)
Nessun oggetto della modifica
Rie 4:
: Grazie dal intervent. Ancje secon me al sarà miôr gambiâ il non de vôs. In gjenerâl pai articui su argoments storics, (o in cualchi maniere di argoments tecnics) al è miôr doprâ la terminologjie che e ven doprade comunementri pluitost che peraulis gnovis. Sgarfant di corse su "La storie dal Friûl" di Menis voltade par furlan di Verone o ai cjatât "lote pes inviestiduris" (vecje grafie), la mê propueste e je alore "'''lote pes investiduris'''''".
:E je juste la critiche sul furlan gjenuin ma si à di tignî iniment che la filosofie de Vichipedie e je chê dal lavôr di volontariis e ognidun al pues vê un so stîl difarent. Chest nol vûl disi che lis robis a àn di jessi fatis mâl, (anzit une volte che une robe e je scrite ducj a puedin modificâle par fâle miôr, par corezi, par fâ zontis). Di vôs di meti a puest su la nestre Vichi a 'nd è un grum e no dome come grafie ma propit come stîl che nol è simpri just par une enciclopedie. Dut câs bisugne ringraziâ simpri cui che ''al piert dal timp'' par scrivi, a comedâ e a slargjâ dopo si stâ un moment. --[[Utent:Tocaibon|Tocaibon]] 19 di Avo 2008 a lis 13:15 (UTC)
 
:: Lote pes investiduris mi samee une buine idee. Po come che al à dit Tocaibon, ca nol è nuie di fissât, dut si pues cambiâ, baste segnalâlu ;-) --[[Utent:Klenje|Klenje]] 20 di Avo 2008 a lis 12:29 (UTC)
Ritorna alla pagina "Lote pes investiduris".