Umberto Eco: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
avîs: test no dut par furlan
Corregido levemente
Rie 5:
 
== Biografie ==
Nazido il [[5 di Zenar]] dal [[1932]] a laae poblazion di [[Alessandrie]] intune familie di 13 fijs, al à studiâ [[filosofie]] e Letris a laae [[universitât]] di [[Turin]], dulà che si dotoró. A esercido come professor in varisdiviers centris di prestigji e desde il agn [[1971]] ocupa la catedre di semiotiche a laae universitât di [[Bolonie]]. Il reconoziment dal mont de [[educazion superior]] al hace che jessi dotor onoris causa di une treintene di istituzions.
 
Al fo denominât satrape de [[patafisiche]] pes sôs obris umoristichis, tra lis che destaca ''Come viajâ cuntun cangur'', e di aber perfeczionât une pes sôs ramis, la cacopèdie.
Rie 11:
Otris distinzions lu trajeron a jessi miembr dal Consej di Sabis de [[UNESCO]]. Al à rezibiâ il agn [[2000]] il [[Pulse Principe di Asturiis di Comunicazion e umanitâts]].
 
È lavorât ancje ai medis di comunicazion come difusor culturâl. Lôr passions si centran in la [[EtâtEte Mediedi Mieç]], lis lenghis e i clasics. Curiosamentri, ancje manifiesta jessi un espert in [[James Bond]].
 
== Obris plui famosis ==
=== Novelis ===
*''[[Il nombre de rose]]'' (1980) - Novele istóriche che e stat adaptadeadatade al cine e si à convirtiâ intun [[supervendes]]. Mezcla i elements di intrigje cun la erudizion medievâl e acerca la époche al presente.
*''[[Il péndul di Foucault]]'' (1988) - Obre che mostra cono tre lavoradores di une editoriâl si ven atrapâts in la sosô stese ficzion.
*''[[La isle dal dì ants]]'' (1994) - Un noble dal siglsecul XVII si ve atrapât intun yate in ún us orari e reflexiona su il pas dal tiemp, il restant e lis convenzions.
*''[[Baudolino]]'' (2000) - Novele che esplica lis aventuris di un joven campesin adoptâtadotât di un emperador, struturade di manere parezide a laae novele picaresce.
*''La misteriose clama de Reina Loana'' (2004) - Un omp che pierdo la memorie intente recuperarle, recreando la époche di juventud dal propi autor.
 
Rie 27:
*''Semiotiche e filosofie dal lenguaje''
*''Il firm''
*''Art e bielece a laae estétiche medievâl''
*''I limites de interpretazion''
*''Seis paseadas dai boschis narratîfs''
*''Letor in fabule''
*''ApocalipticsApocalitics e integrâts''
*''Su Literature''
*''In busce de lenghe perfete''