Dirit civîl: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Comedade la traduzion e zontât alc
Rie 1:
Il '''dirit civîl''' ([[lenghe latine|Lat.]] ''Ius civile'') al è l'insiemit di regulis e di normis che a regolin i rapuarts fra i privâts cuntune rilevance sociâl o economiche.
Il '''dirit civîl''' al è un sisteme legâl basât intal [[dirit roman]]. Al è un dai dos principâls sistemis legâls europes; il inglés (il común, ''[[common law]]'') al è il restant. Il "dirit civîl" ancje podê significâr il dirit che si relaziona cun asunts restants che il [[dirit penâl]], come il contrat e il agravi.
Il dirit civîl adun al dirit comerciâl al forme il dirit privât.
 
La sô origjin e ven dal [[dirit roman]] che, adun al sistemi inglês ([[common law]]) al è un dai doi principâi sistemis legâi europeans.
Durante la [[Etât Medie]], il dirit roman al fo adoptât, cun modificazions locâls, di dutis parts di [[Europe]], principalmentri de influence de Iglesie cristiana; la so difussion posterior si à debiâ in buine part a la influence dal francés ''Code Napoléon'', basât intal dirit roman, che al fo adoptât intal [[sigl XIX]] di varis stâts di Europe dal Este, di Asie, e in Egjipt. Dentro de Mancomunitât Britaniche (''[[Commonwealth]]''), il dirit roman al forme la base dai sistemas legâls di [[Escocie]] e [[Quebec]] e al è ancje la base dal dirit de [[Repúbliche Sudafricane]].
 
DuranteLunc da la [[EtâtEte di MedieMieç]], il dirit roman al fo adoptâtadotât, cun modificazions locâls, diin dutis partslis dibandis de [[Europe]], principalmentri par vie de influence de Iglesie[[Glesie]] cristianacristiane; la so difussiondifusion posteriorposteriôr si àè debiâvude in buine part agraziis laae influence dal francés[[Codiç ''Code Napoléon'', basât intal dirit romanNapoleonic]], che al fo adoptâtadotât intal [[siglsecul XIX]] diin varisdiviers stâts di EuropeEuropeans dal EsteEst, diin Asie, e in EgjiptEgjit. DentroIntal de Mancomunitât Britaniche (''[[Commonwealth britanic]]''), il dirit roman al formeè laae basefonde dai sistemassistemis legâls dide [[EscocieScozie]] e dal [[Quebec]] e al è ancje la basefonde dal dirit de [[RepúblicheRepubliche Sudafricane]].
[[Category:Dirit]]
 
 
[[CategoryCategorie:Dirit]]
 
[[an:Dreito zebil]]
[[es:Derecho civil]]
[[it:Diritto civile]]
[[oc:Dret civil]]