Universitât di Bologne: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Rie 1:
La '''Universitât di Bologne''' e je la [[universitât]] plui antighe dide [[Europe]] e dal mont ocidentâl, e je stade fondade a [[Bologne]], [[Italie]], tal [[1088]], di [[Irnerius]].
<table align="right" border="1">
<tr><td colspan="2" align="center" bgcolor="#000099"><font color="#ffffff">'''Universit&acirc;t di Bologne''' </font></td></tr>
Rie 7:
<tr><td>Stablezimient</td><td>[[1088]]</td></tr>
<tr><td>Localizazion</td><td>[[Image:Flag of Italy.svg|border|22px]] [[Italie]]</td></tr>
<tr><td>Studiants</td><td>plui daidi 100000</td></tr>
<tr><td>Presidente</td><td>Pier Ugo Calzolari</td></tr>
<tr><td>Direzion</td><td>Via Zamboni, 33 - 40126 Bologna, Italia</td></tr>
Rie 14:
 
==Storie==
Inte [[Etât Medie]], e je stade famose in dute Europe pes sôs scuelis di [[umanitâts]] e [[dirit]], tant [[dirit canonic|canonic]] cun lis figuris di [[Grazie]] e la so [[Concordia Discordantium Canonum]] e diche [[Irneriusdirit civîl|civîl]] intalcun [[dirit civîlIrnerius]], puartant il dirit a une epoche di sflandôr in [[Europe]] causionantprocurant la so indipendence come [[sience]] juridiche de [[retoriche]].
 
I poetis [[Dante]] e [[Petrarca]] a studiarin in cheste universitât. Denominade uficialmentri ''Alma mater studiorum'', la universitât e je une instituzion par students dai doi ses, mantignude dal [[sid]]. E parferìs cors di [[art|arts]], [[dirit]], [[medisine]], [[farmacie]], [[matematiche]], [[inzegnerie]], [[agronomie]], medisine [[veterinarie]] e [[pedagogjie]]. Il semiolic e [[scritôr]] italian [[Umberto Eco]] e je il titolâr de catedre di [[semiotiche]] di cheste universitât. Il [[prin ministri de Italie]], [[Romano Prodi]], al è professôr dal departiment di [[economie]].