Clitic: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
un aboc de cuestion
 
p de wuiki spagnule e inglese
Rie 1:
Il clític al è un element gramaticâl cuntun compuartament medi jenfri un foneme peât a une peraule e une peraule. Dal pont di viste de sintassi al ten un compuartament plui dongje alis peraulis ma no cul sun no che al va plui daur a lis peraulis che al à dongje.
Un clitic tal stes timp al à cualchi proprietât di une peraule e cualchidune altre che e je tipiche di un afis. Tancj clitics a puedin jessi spiegâts te storie de formazion de lenghe tant che un process par lâ daur a la gramatiche: ven a stâi chese al veve une proprietât indipendent ma ,tal timp al va a cuistâ proprietâts di un afis. Tal stadi di mieç al po jessi un clitic. In chese maniere al po stâ intune classe gramaticâl diferente.
 
Tipic dal Furlan a son i pronons clitics dal sogjet. Chescj, cognossûts ancje come pleonastics, a son doprâts cui verps par esprimi miôr il sogjetedsogjet; a puedin jessi prin dal verp te forme affermative o subite daur tal câs de interogative o te farsefrase vcativevocative.
Une des carataristichis dal furlan al è che al dopre i clitics 8par inglês “unstressed pronouns”), i clitics, o la forme dai pronons pleonastic.
Viodin cemût che si volte “Peter sings”:
Italian Pietro canta.