Vittorio Cadel: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Al è di meti a puest
 
pNessun oggetto della modifica
Rie 12:
A lu cjapavin di mire chei d'abàs e al rivave simpri a schivâ i tîrs fin che une dí, di sigûr avonde strac, sul cîl ch'al va ae Grece a nol é rivât a schivâ i tîrs di doi cacias ch'a lu vevin cjapât di mire. Lui ch'al zuiave cui pinei come un spadacin, al varès podût faur il ritrat, cu lis mitraiis no, a nol veve altri che dôs alis sbusadis.
Ve il test de medae a la memorie: "Osservatore d'aeroplano, seguiva numerose ricognizioni, dando prova di singolare ardimento. Durante un'osservazione di tiro eseguita tra violente raffiche dell'artiglieria nemica e attaccato da due apparecchi di caccia nemici, impegnava un violento combattimento, finché, colpito a morte, precipitava al suolo. Macedonia serba, 29 aprile 1917."
Il fat al é ch'al ere partît di buinore par lâ in Grece, e ch'al é stât atacât pe strade, al fâs dî che la medae a é une tipiche medae di consolazion fate pai parints.
Te stesse vuere, la poetesse Achmatova russe e scriveve: "In tune ore o vin invecjât di cent agns". Ma il Cadel a nol a vût il timp di scrivi di plui di ce ch'al a scrit cun le pene o cul pinel e nol à vût timp di invecjâ di une dí di plui. Come jê, al varès podût continuâ a fâ poesiis, lâ a Parigji e incuintrâ Modigliani e sei al dí di vuê un dai nestris plui grancj nons furlans. Invesit nuie, cent agns dopo, o cuasit, il Cadel al à simpri 33 agns. Come un crist.
 
Tal cjisciel di Udin a nd'é 140 oparis dal Cadel e âltrisaltris una pôcson semenadis pe Italie.
L'unic libri, “Fueis di Lèria" . Une gnece dal Cadel ,e sije disarèsative cheancje epai vuelifogolârs continuâin aameriche pr brusâmemoreâ lail so flameparint.
Il cuâdri intitulât il Rammendo al é chel chel forsit plui biel.
Il cjâf dal vecjo al si cjate intun dai ritrats dal libri Fueis di Léria. Al cjisciel di Udin a ‘nd'é ancje paesagjos.
Altris sitos :http://www.amicidellacultura.it/Mostre_ed_Eventi/I_Volti.html
http://www.fameefurlane-ny.com/page4.html