Mitologjie: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Klenje (Discussion | contribûts)
slargjât un pôc
Rie 1:
{{stub}}
La '''mitologjie''' al è la dissipline che si ocupe de colezion, studi e interpretazion dai [[mît|mîts]]s – storiis che une particulareparticolâr [[culture]] crôde crôt jessi veris e che usandoprin events o personaçs sorenaturaisorenaturâi par spiegâ la nature dal univiers e de umanitât.
Cul tiermin mitologjie si puedi ancje intindi il cuarp di mîts di une particulareparticolâr culture o [[religjionreligjon]] (come inte [[mitologjie greche]], egizie[[Mitologjie egjizie|egjizie]] o [[Mitologjie vichinghe|vichinghe]]).
 
Intal fevelâ comun, un ''mît'' e je ancje une robe a cui tancj crodin, ma che no je vere. Inte mitologjie però, no si dopre cheste definizion.
 
== Definizion ==
I mîts a son in gjenar contis tramandadis tradizionalmentri e che vuelin spiegâ robis come i inizis dal mont, grancj fenomenis naturâi, convenzions naturâls che no si rivin a spiegâ facilmentri; no simpri e je daûr il fin di clarî alc. Par definizion, i mîts a son sacris e dispès a si davuelzin in graciis a intervents di fuarcis sorenaturâls o dius. Al pues jessi ancje une coincidence cui argoments des [[leiende|leiendis]], maiôr cuant che i argoments a son mancul leâts ae realtât.
 
[[Categorie:Mitologjie]]