Radio Onde Furlane: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
pNessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Rie 28:
A tignî dongje chescj oms a jerin i argoments de autonomie regjonâl, la difese de identitât furlane, la valorizazion de lenghe come imprest di "emancipazion" dal popul.
Onde Furlane vie pai agns otante, sot la direzion di Federico Rossi e je deventade la vôs uficiâl dalis lotis popolârs e imprescj di sburte e contestazion a lis fuarcis al guvier. Il grant puest dât alis associazions, al volontariât, a la difese dai dirits civîi e je rivade a meti in discussion la unitât dal grup dai fondadôrs, come tal câs de nassite dal fenomen Leghe Nord e de jessude di Federico Rossi a metât dai agns otante.
 
 
== Chescj agns ==
In chescj agns la radio e à cirût di dâi ai furlans chel “servizi public” inte lôr lenghe che inmò al mancje su la radiotelevision publiche. Dongje de bataie pe lenghe, te emitente a àn cjatât spazi lis lotis pal autoguvier dal Friûl, pai dirits civîi, pal ambient, cuintri des servitûts militârs, cence dismenteâ la informazion su chês altris nazionalitâts minorizadis, che “Internazionalitari” al è un dai esemplis. Di Onde Furlane a son jessûts il prin videogjornâl dut par furlan, il prin coretôr ortografic, ma ancje un dai prins spazis di servizi pai imigrâts, e po il “Premi Friûl” e la golaine discografiche “Musiche Furlane Fuarte”.
 
== Viôt il libri ==