Densitât: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
pNessun oggetto della modifica
Rie 1:
In físiche il tiermin '''densitât''' (ρ) al è un valôr che si da a la cuantitât di masse contignude intun volum che ae po vignî doprade in maniere assolude o relative. La densitât di un cuarp che e à une concentrazion plui o mancul penze rispiet al volum di riferiment, a ce che si spietisi o che si à di bisugne. La masse volumiche di un cuarp (marcade cul simbul ρ o ancje δ) al è pâr a la sô masse dividût il volume che al jemple.
 
Se m e je la masse e V il volum si à duncje:
Rie 7:
 
 
Tal Sisteme InternazionâalInternazionâl la densitât si misure in kg/m³; tal sisteme CGS in g/cm³ o compagn in g/ml. La densitât volumiche al è il contrari dal pês specific.
 
Tai fluits, i cuarps cun densitât minôr, se metûts sot a un cjamp gravitazionâl, a stan su su chei di densitât plui grande, se metûts sot a un cjamp gravitazionâl.
Pai licuits, che a cjapin la forme di dulà che a son contegnûts, la misure de densitât si le cjape cul picnometri, un bussul cul volum cognossût. Il rapuart jenfri masse dal licuit cjapât cul so volum al è la densitât.
Ancje pai gas la misure de densitât si le fâs cun imprescj che vegnin jemplâts cul gas che nus covente a misurâ a la pression a 1 atm.