Toscane: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p robot Removing: be:Таскана
Tuky80 (Discussion | contribûts)
pNessun oggetto della modifica
Rie 1:
{{Stub}}
{{Regjon
|non=Toscane
Line 16 ⟶ 15:
}}
 
La '''Toscane''' e je une regjon de [[Italie]] dal Nord. E cunfineconfine a Nord cu la [[Emilie-Romagne]], a soreli jevât cun lis [[Marchis]] e cu la [[Umbrie]] e a Sud cul [[Lazi]]. A soreli bonât e je bagnade dal [[Mâr Tiren]]. Il cjâf lûc al è [[Florence]].
 
==Teritori==
La Toscane e je une des regjons talianis plui diferenziadis come morfologjie: la percentuâl di planure e je minime (8,4%), logade sei tes zonis costieris, sei tes zonis internis.
 
La gran part dal teritori al è colinâr (66,5%): la part centri-meridionâl de regjon e je scuasit completamentri formade di culinis, come lis [[Culinis Metalifaris]], la [[Val dal Ombrone]], la [[Val d'Orcia]] e la [[Val di Chiana]].
 
A Nord e a Soreli jevât, la regjon e je circondade de cjadene montagnose des [[Apenins]], cul rilêf plui alt ch'al è la '''Mont Prado''' (2064 metris).
Altris impuartantis monts, di origjin difarentis a son lis [[Alps Apuanis]], montagnis cun pics di scuasit 2.000 metris che si cjatin te zone Nord-orientâl: a son famosis par lis gjavis di [[marmul]], principâl materiâl di composizion di chestis montagnis.
 
==Storie==
==Economie==
==TranspuarsTraspuarts==
==PolìtichePolitiche==
==Viôt ancje==
==Leams==
* [http://www.regione.toscana.it/ Sît ufiziâl de regjon]
 
{{Regjons de Italie}}