Tibar: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p robot Adding: ga:Tibir Removing: be:Тыбр
Nessun oggetto della modifica
Rie 2:
Il '''Tibar''' o '''Tevere''' (par [[Lenghe latine|latin]] ''Tiber'', par [[Lenghe taliane|talian]] ''Tevere'') al è il [[flum]] plui impuartant de [[Italie]] centrâl, cognossût soredut pal fat che al passe pe citât di [[Rome]].
 
Il Tibar al nas dal mont Fumaiolo, a 1.268 m [[s.n.m.]], sul lât che cjale bande la [[Toscane]], dongje "le Balze", une frazion dal comun di Verghereto ([[provincie di Forlì-Cesena]]). lato che volge verso la Toscana, vicino alle Balze, frazionefrazion deldal comunecomun di Verghereto (in ProvinciaProvincie di Forlì-Cesena). La sô lungjece e je di 392 chilometris, la puartade medie di 230 m<sup>3</sup>/s e il [[bacin idrografic]] al è di 17.374,996 km<sup>2</sup>; daspò jessi passât par [[Rome]], il flum al si bute tal [[Mâr Tirren]].
 
Il flum une volte e jere une impuartante vie di comunicazion, navigabil diretementri fintremai [[Rome]]; barcjis plui piçulis a puartavin i prodots agricui de [[Umbrie]] fin inte citât. In zornade di vuê, il flum al à pierdût un grum di interès, e al ven soredut doprât pe navigazion sportive ([[canotaç]]) e turistiche.