Rimit: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p Rimîts movût in Rimit: vs al singolâr (ancje lis altris wikis a fasin cussì)
+ categorie + interwiki
Rie 1:
'''Il rimît''' (dal [[Lenghe greche|grêc]] ''erèmites'', peraule che ven da ''erèmos'' ,ch'al vûl dî di bessôl) e je une persone che vîf di bessole in lûcs platâts par podê preâ.
 
==I rimîtsrimits in te Storie==
Fin da cuant ch'al è scomençât il [[cristianesim]], a jerin cristians che levin in lûcs platâts par preâ.
 
Rie 8:
[[S.Antoni abât]] al veve un grum di int che preave cun lui in tal desert dal [[Egjit]] indulà che i rimîts son nassûts.
 
Dal desert dal Egjit, i rimîtsrimits si son difondûts in dut l'Orient soredut in Palestine cun S.Ilarian e in [[Capadocie]] cun S.Grivôr di Nazionzi e S.Basili.
Par la lôr santitât, un grum di rimîts vegnin clamâts «Parîs dal desert».
Le vite di chescj rimîts no jere facil.
Rie 14:
Mangjavin nome cualchi toc di pan dûr e lidrîs e bevevin nome aghe.
 
La pratiche di vite dai rimîtsrimits e rive ancje in [[Europe]] cun S.Anastasi in tal IV secul. A si cjatavin rimîts in [[Gallie]], [[Bretagne]] e in [[Irlande]]; i rimîts no vivevin simpri di bessôi ma a jerin ancje comunitâts di rimîts, clamâts ancje ''cernobîs'' (''cernobiti'' par talian). Chestis comunitâts jerin nassudis parcè in tal desert la vite e jere dure: si podeve cjatâ animâi velenôs e pericui di ogni gjenar. A son stâs cjatâts papîrs dal IV secul, scrits in [[lenghe greche]], dongje la citât di Lycopolis in [[Egjit]] che contin che i rimîtsrimits a vevin ancje contats comerciâi cu la popolazion dal lûc.
 
[[Categorie:Religjon]]
 
[[en:Hermit]]