Naruhito: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Rie 1:
[[File:Emperor Naruhito at TICAD7 (cropped).jpg||thumb|right|200px|Naruhito]]
 
'''Naruhito''' (徳仁 [[Tokyo]], 23 Febbraio 1960) é 126 imperadôr di [[Gjapon]].
 
Il so nom iperial al è '''Reiwa''' (biele armonie) e quant che i gjaponês lu mençonin 'e doprin simpri chist nom e mai Naruhito, c'al è il nom secolâr.
Fi dal imperadôr emerit [[Akihito]] (nom imperial Heisei), al è sucedut al pari il prin di mai dal 2019 e al è stat incoronât 'ntal mês di otobre dal stes an.
Quant c'al murarà al vignarà ricuardât cul nom Reiwa (令和), c'al è ancje il nom dal periodo dal so imperi (令和時代 Reiwa jidai).
 
Laureât in storie a l'universitât di Tokyo, dopo vè imparat ben l'ingles al è lat a studià 'nte [[Universitât di Oxford]] in [[Inghiltere]] e al à publicât li'memoris sul so periodo inglês.
==Biografie==
===Studis===
Laureât in storie a l'universitât[[Universitât Gakushūin]] di [[Tokyo]], dopo vè imparat ben l'inglesinglês al è lat a studià al [[Merton College]] 'nte [[Universitât di Oxford]] in [[Inghiltere]] efin al 1989. Al à publicât li'memoris sul so periodo inglês.
 
===Famee===
Discendent, secont le tradizion, dal prin imperadôr [[Jimmu]] e de dee dal [[soreli]] [[Omikami Amaterasu]], al è fi dal imperadôr emerit [[Akihito]] e de imperatrice emerite [[Michiko]].
So nono al era l'imperadôr [[Hirohito]]. Al à un fradi e une sûr plui zovins, il princip ereditari Akishino e le ex principesse Sayako, che à piardût il titul par vè sposât un omp comun.
intal 1993 al à sposât [[Masako Owada]], fie di un important diplomatic gjaponês. Il prin di dicembre dal 2001 ajé nassude le lor fie ugnule, le [[Principesse Aiko]]. Par un pôc il governo gjaponês al veve pensât di permeti ancje a li'feminis di là sul trono e cambià le leç che lu permet dome ai mascjos, ma intal 2006 al è nassût [[Hisahito]], il fi di [[Akishino]], fradi plui zovin di Naruhito, di che volte il cambiament de leç si è blocât e le principesse Aiko ajé restade fur de linie di sucession imperiâl.