Risan: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Sesule (Discussion | contribûts)
Sesule (Discussion | contribûts)
Rie 22:
Une vore dongje di vile Gricûle e son costruzions paronàls, sule strade, cun implant a U, le mùsis e an viertidùrìs in linie e disponudis in mut simetric cun ricuadris in piere, par dentri si cjatin pituris a fresc, (vuê cjase Tavian bielzà farmacie) di front a je le colone di [[Sante Sabide]].
 
Atris lûcs di valôr come cjase Durîs, e son te place dal pais, ducj cun portâi in architrâf di piere, cualchidun cun erald, bande dal soreli a mont a je vile Rizzani (bielzà cjase dal miedi Pinti e prime dai conts Blasûts di [[Udin]]) cun une cort d’onôr. Lûcs rurâi di, valôr pal ambient, e son presins lunc dute le roe di Palme dulà che si cjate al mulin di Burél (vuê cjasâi Fari, Budin e Fantin) cul salt de aghe, sule muse cuintri le strade si viôt une piture a fresc, sul daûr si jeve le tor di un mulin plui zovin, viers Lumignà e viers Cjasòtis atris doi mulins Burél.
 
Le Plêf di San Cançian a jè vignûde sù slargjant tal mil e cinccent le struture di une prime piçule glesie, esistent zà prime dal 1358, di cui e reste, cuasi sigurementri, le part devànt che a je caraterizade dal tor medioeval deventàt tor cjampanàrie tacâde sule part frontâl dal edifici e poiânt su dôs colònis.