Rivoluzion industriâl: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Rie 3:
[[Figure:William Bell Scott - Iron and Coal.jpg|300px|destra|thumb|William Bell Scott - "Açâr e cjarbon" (1855-60)]]
Le '''rivoluzion industriâl''' fo un procès di evoluzion economiche e sociali di industrialionindustrializazion de societât
 
Fin a chel moment, le societât che jere leade a un sisteme agricul, artigjanâl e commerciâl, viôtun passaç a un système industriâl fondât dal lavôr des [[machinis]] a energjie meccaniche.
 
Chest periodo storic viôt soredut une grande inovazion tecnologjiche che puartará a une grande cressite e a un grant svilup economic e grancj gambiaments socio-culturâi e politics
 
La rivoluzion industriâl puartarâ le classe de [[borghesie]] a cjapâ il puest de [[nobiltât]] e l'inizi di un gnûf sistema economic clamât [[capitalisim]].
 
Line 16 ⟶ 14:
Le rivoluzion industriâl puartarâ une grande trasformazion , scomençant de produzion des [[mercis]] , fin a gambiâ il sisteme sociâl intîr. Il lûc di lavôr, che prime di chest gambiament al jere il cjamp o le buteghe dal artigjan, si sposte in te [[fabriche]] , indulâ je la produzion de mercîs.
 
I oms e des fémins che pauarin il lôr contribût in te produzion cun il lôr lavôr, puartarâ a le nasite di une gnove classe sociâl clamade [[proletariât]].Le classe operarie i cambi dal sô lavôr e dal sô timp mitût a disposizion pal sô lavôr in [[fabriche]] , ven paiade cul [[salari]].Le "Rivoluzion industriâl" al viôt ancje l'aparizion de figure dal [[imprenditôr]] , paron de fabriche e dai [[mieç di produzion]] , che al ûl incrementâ il [[profit]] de sô ativitât.
 
==Origjine de espression==