Friedrich Engels: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Rie 10:
Si incontrin par le prime volte in tal 1844 , e si rindin cont che a condividevin lis stessis ideis e le stesse vision e decidin cussi di scomençâ une colaborazion pui strete. Daspo le espulsion di [[Karl Marx]] de [[France]] , sielgin di vivi in [[Belgiche]] , dulâ che le libertât di espresion jere pui grante che in tai âtris paîs d' [[Europe]].
 
In tal mês di luj dal 1845 , Engels al propon a Marx di fâ un viaç in [[Inghiltere]]. In chest paîs Engels cognôs Mary Burns , une operarie irlandese cun cui larâ a vivi fin a le muart de femine in tal 1863.Tal seguit al starâ cun sô sûr Lizzie Burns fin a sô muart in tal 1878.La sô tiarce femine sarâ Mary Ellen. Marx e Engels tornin a [[BruxellesBrussels]] tal zenâr dal 1846 , dulâ formin il Comitât di Corrispondence Comunist cun le intenzion di unificâ ducj i socialist d'Europe. Influenzâde par lis concezions di Marx , la Leghe dai Justs , organizazion socialiste si trasforme in Leghe dai Comuniscj. Marx e Engels aderissin.
La Leghe domande a Marx di scrivi un programe par spiegâ lis intenzions de organizazion. Marx , cun il jutori di Engels che veve za scrît i "Principis dal Comunisim" , tache a scrivi chel che al sarâ il [[Manifest dal partît comunist]]. Scrit in sîs setemanis , al vignarâ publicât in maniere anonime tal fevrâr dal 1848.