Friedrich Engels: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Rie 16:
 
Engel al partecipe in maniere ative a la [[revoluzion dal 1848]] , al partecipe a le revoluzion d'Eberfeld , e la revoluzion in bade en Palatinat. Partecipe ancje a lis vueris de armade prusiane , come jutori in cjamp di August Willich , guide di une bande di rivoltâts.
 
=== Tal Ream Unît ===
In tal 1849 , Engels e Marx scuegnin lassâ il Paîs , e partissin par [[Londre]]. Lis autoritâts de Prussie fasin pression al guvier inglês par slontanaju ancje dal Ream Unît , ma il prin ministri [[John Russel]] al è contrari.
Par dâ un jutori finanziari a Marx , Engels torne a vore cun sô pari a [[Manchester]] , prime di tornâ a partî par Londre in tal 1870.Si interesse ancje a le condizion de femine e al [[feminisim]]. In tal 1864 , al è inscrit a le [[Associazion internazionâl dai lavoradôrs]] (Prime Internazionâl) , fin al 1874 an de sô dissoluzion.
Daspo de muart di Marx , al cure le publicazion dai libris II e III de opare [[Il Capitâl]].Al cure ancje le traduzion e le publicazion di âtris scrits di Marx.Al lavore a l'unificazion dai partîts marxiscj in te [[Seconde Internazionâl]].
Al mûr a Londre in tal 1895 , cence lassâ fîs.Al lasse a [[Laura Marx-Lafargue]] femine di [[Paul Lafargue]] une part dai sôi bens.
 
== Oparis principâls ==