Mosche: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Rie 4:
Al fo la capitâl dal Granducât di Mosche , dal Ream dai Zar di Moscovie , dal [[Ream di Russie]] e de [[Union Sovietiche]].
Al dî di vuê , e je la capitâl de Federazion Russe , il so guvier si cjate in tal [[Cremlin di Mosche]] , une citadele medievâl fortificade divignude il centri dal podê. Il Cremlin e le [[Place Rosse]] son un dai tancj Patrimonis de umanitât che si cjatin tal sô teritori.
 
Mosche e je rionomade par i sô stîl architetonic: jenfri i edificis pûi cognossûs de citât son le [[Catedrâl di San Basili]] , une vore famose par vie dai siêi colôrs , le [[Catedrâl di Crist Salvadôr]] i [[Magazins GUM]] , le [[Esposizion des concuistis de economie nazionâl]]. In te citât si cjate ancje le [[Tôr di Ostankin]] , le pui alte struture europeane , le Tôr de Federazion , il [[Centri Internazionâl dai afârs]]. Il sô teritori al è ocupât dal 40% di plantis e arbui , e je une dês capitâls pui vedis in Europe e dal mont. Il parc pui famôs di Mosche al è il [[parc Gor'kji]]. Mosche e je considerade il centri de culture russe par jessi stade il lûc di nassite di tancj artiscj , scienziâts , e sportîfs dal passât e dal prisint , e par vie dai tancj museus , academis , teatris e istituzions politichis che si cjatin in citât.
 
Le citât je servide da une grande rêt di traspuarts: 4 aeropuarts internazionâi , 9 stazions de ferovie. La sô metropolitane , une des pui grandis costruidis in profonditât , e je la pui frecuentade in Europe e la cuarte pui frecuentade dal mont.E je un pont di riferiment de citât ,servîs 200 stazions e je cognossude par la sô bielece.Mosche ven fondade tal an 1147 da Jurji Dolgorukji.Par la sô grandece , ven clamade "Tiarce Rome".