Rivoluzion russe: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Gnove pagjine: miniatura|destra|Esercît de Russie in place in tal fevrâr 1917 La '''Rivoluzion russe''' al è stat un avvenimento socio-poli...
 
Nessun oggetto della modifica
Rie 4:
 
Tal principi dal 1917 , jerin za tre aigns che [[Ream di Russie]] al jere impegnât in te [[Prime Vuere Mondiâl]] , e veve piardût la [[Polonie]] , l' [[Urcraine]] e une part dai Paîs Baltics par vie di une cjadene di disfatis , partant in piês la situazion economiche e sociali dal paîs.
Il Zar che al governave ancjmo' difindût dal principi de autocrazie , al vevepiardût il contatto cun le realtà dal paîs , tant che ancje elements che vevin simpri poât la monarchie , si rindin cont che nome une jessude dal podi dal Zar [[Nicolau II]] varesino permitût il controllo dal Paîs.
 
Il Zar che al governave , ancjmo' difindût dal principi de autocrazie , al vevepiardûtveve piardût il contattocontat cun le realtàrealtât dal paîs , tant che ancje elements che vevin simpri poâtpojât la monarchie , si rindin cont che nome une jessude dal podipodê dal Zar [[Nicolau II]] varesinovarès permitût il controllocontrôl dal Paîs.
Un riviel al puarte a le [[rivoluzion di fevrâr]] e il 2 di Març dal lunari gjulian , il parlament e i soviet dai lavorâdors si jerin mitûs d'acordo par la deposizione dal zar e par la formazion di un gnûf guviâr formât da menscevics, e socialiscj.
 
Ven formât il guviâr di [[Georgji Evgen'evic L'vov]] , par poco la j'essuie dal podi dal zar Nicolau II. Intant che il zar e la sô fama vignivin arestâts , tal Paîs di formin doi podê, chel dal guviâr e chel dai Soviet , formât da delegâts, e comprindeve ancje elements dai bolscevics.Intant , in tal paîs al cresseve simpri di pui un sentiment di fadie e di rabie par vie de vuere.
Un riviel al puarte a le [[rivoluzion di fevrâr]] e il 2 di Març dal lunari gjulian , il parlament e i [[soviet]] dai lavorâdors si jerin mitûs d'acordoacuart par la deposizione dal zar e par la formazion di un gnûf guviâr formât da menscevics, e socialiscj.
 
Ven formât il guviâr di [[Georgji Evgen'evic L'vov]] , par poco la j'essuiepoc dal podi dal zar Nicolau II. Intant che il zar e la sô famafamee vignivin arestâts , tal Paîs di formin doi podê, chel dal guviâr e chel dai Soviet[[soviet]] , formât da delegâts, e comprindeve ancje elements dai bolscevics. Intant , in tal paîs al cresseve simpri di pui un sentiment di fadie e di rabie par vie de vuere.
[[Lenin]] , la figure pui importante dal moviment dai bolscevics , tornât in [[Russie]] al sostèn la necesitât di trasformâ la [[rivoluzion di fevrâr]] in rivoluzion proletarie , sostignude dai Soviet. Tal mês di otubar , i bolscevics occupi i ponts nevralgics de capitâl , scomençant russi la [[rivoluzion di otubar]].