Canadà: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Rie 42:
=== Evoluzion teritoriâl dal Canadà ===
[[Figure:Canada provinces evolution.gif|miniatura]]
Cheste e je une cronologjie da l'evoluzion teritoriâl dai confins dal Canadà, elencant ognilis modificazionmodificazions a lis frontieris internis e esternis dal paîs.
 
*'''1 di Lui dal 1867:''' ''Confederazion canadese.'' Il Domini dal Canadà si forme di trê provinciis dal Nord Americhe Britanic: la Provincie dal Canadà (dividude par chest procès tes dôs provinciis di [[Ontario]] e [[Québec]]) e lis coloniis di [[Gnûf Brunswick]] e [[Gnove Scozie]].
*'''15 di Lui dal 1870:''' Il [[Ream Unît]] al cedèlasse al Canadà la plui part dai siei teritoris nordamericans al Canadà. La [[Tiere di Rupert]] e il Teritori dal Nordocidentâl a deventarindeventin i [[Teritoris dal Nordovest]]. La provincie dal [[Manitoba]] e ven creade.
*'''20 di Lui dal 1871:''' La colonie britaniche de [[Columbie Britaniche]] e deventàdevente une provincie canadese.
*'''1 di Lui dal 1873:''' La colonie britaniche da l'[[Isule dal Princip Eduart]] e deventàdevente une provincie canadese.
*'''Jù pal 1874:''' I confins dal Ontario a vignirinvegnin estindûtsampliâts a Nord e a Ovest.
*'''12 di Avrîl dal 1876:''' Il [[Distretdistret di Keewatin]] al vignìven creât intune zone centrâl dai Teritoris dal Nordovest.
*'''1880:''' Il [[Ream Unît]] al lasse al Canadà lis sôs isulis artichis, par formâ part dai Teritoris dal Nordovest.
*'''1881:''' I confins dal Manitoba a vegnin ampliâts a Nord, a Ovest e a Est.
*'''1886:''' Il confin meridionâl dal distret di Keewatin al ven modificât.
*'''1889:''' I confins dal Ontario a vegnin di gnûf ampliâts a Nord e a Ovest.
*'''1895:''' Il confin dal distret di Keewatin al ven ampliât a Est.
*'''1898:''' I Teritoris dal Nordovest a pierdin une part dal lôr teritori par formâ il Yukon. Il confin dal Québec al ven ampliât a Nord.
*'''1901:''' Il confin orientâl dal Yukon al ven modificât.
*'''1905:''' I Teritoris dal Nordovest a pierdin di gnûf une part dal lôr teritori par formâ lis provinciis da l'[[Alberta]] e dal [[Saskatchewan]]. Il distret di Keewatin al ven assegnât ai Teritori dal Nordovest.
*'''1912:''' I confins dal Manitoba, dal Ontario e dal Québec a vegnin ampliâts a lôr estension di vuê. Tal 1907 i britanics a concedin l'autonomie a la lôr colonie di Tieregnove.
 
== Popolazion ==