Giuseppe Garibaldi: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Dexbot (Discussion | contribûts)
p Removing Link FA template (handled by wikidata)
Udine2812 (Discussion | contribûts)
Nessun oggetto della modifica
Rie 13:
“Ogni dì, cuviert il cjâf cuntun cjapiel a largje ale, vistût in cjamese rosse, doprant curtis e fuarpis di cuinçâ, picjâts te cinturie, al passave lungjis oris a dispedâ, cemî, insedâ e coltâ ducj i pletuts di tiere tra scois e crusts. La sô tignince tal timp e il gust par chest so lavôr a àn sburtât a vignî a ogni sorte di pomâr e di rosis. Dut câs al jere content di stâ daûr a lis sôs plantis e al mudave di spirt nome se cualchidun che nol spietave o un telegram a rivavin a crevâi il plasê di chel so preseât lavôr”.
 
A Caprere Garibaldi al viodeve de stale, des bestiis, dal zardin, al faseve vueli e mîl, al faseve cjandelis… tai moments di polse no mancjave la musiche: a Garibaldi, cuntune biele vôs “dolce, melodiose e fascinant” (come che si visave sô fie Clelie), i plaseve cjantâ: [[Verdi]], [[Donizetti]], [[Bellini]] e [[Rossini]].
Amant grevi e di gran passion, svoletôs e di bocje buine, svelt e stufadiç, Garibaldi al à vût te sô vite ce tantis feminis, sedi sioris e nassudis in buinis fameis, sedi zovinutis, massariis cence sapience ni gracie.