Savorgnan: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Sesule (Discussion | contribûts)
Sesule (Discussion | contribûts)
Rie 32:
=== Bracà-Brazzacco Savorgnan Cergneu ===
Al sorenon di chest ramaç al ven di une serie di comprîs e ereditâs: vût in ereditât il cjistiel di Cergneù cun relatîf titul, e comprât al titul di Bracà, si clamarân Bracà-Brazzacco Savorgnan Cergneu, e fossin confermâs nobii cun Sovrane Soluzion dal 24 Novembar [[1820]] e confermâs tal ranc comitâl al 24 mai [[1825]]
 
===Savorgnan dal Tor===
E an pui strete parentele cul ramaç sore scrit dei Cergneu. In plui ai titui appartenens ale famee, chist ramaç si ornâve dal titul di patrisi venit. Tall [[1623]], lôr e vignarân a vê il titul di marchês da l'imperadôr Ferdinant II, in virtût dal jutori puartât a Massimilian I dilunc le vuere d'Italie. Vignaran a sparî intor mieç dal secul XIX, e lôr erês saran i Cergneu.
L'ultin esponent di cheste linie dinastiche e fos Lisebeta Mariane Catine Grimani, vedue di Mario di Zuân Savorgnan dal Tor, cun lui si ere maridade al 22 fevrâr [[1778]]. Al guvier imperial austriac i ricognôs al ranc nobiliar cun Sovrane Soluzion dal 1º Dicembar 1817, a pat che si mantignîs in stat veduvîl.
 
== Membris illustris ==