Omp: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Rie 5:
L''''om''', tal sens di specie umane, al è un [[mamifar]] [[bipet]]. Il non sientific dal om al è ''Homo sapiens sapiens''. E je une specie che e vîf in ducj i [[continent]]s dal planet [[Tiere]], e - par periodis curts di timp - ancje tal [[spazi]], tes cussì clamadis [[Stazion spaziâl|stazions spaziâls]]. La popolazion totâl e je di passe 6,5 miliarts di individuis.
 
L'ompom al à un cerviel ben disvilupât, bon di produsi resonaments e di comunicâ cui altris individuis graciis al [[lengaç]]. Al è ancje un animâl sociâl, che al si unìsda dongje in grups perpar cooperâ e par competi.
 
I oms a manifestin il desideri di capî e influenzâinfluençâ il mont difûr, cirint di comprendi, spiegâ e manipolâ i fenomens naturâi midiant de [[sience]], [[filosofie]], [[mitologje]] e [[religjon]]. Cheste curiositât naturâl e à puartât al disvilup di instruments e abilitâts avanzadis; i oms a son la uniche specie ancjemò vivente che e dopre il [[fûc]], e cusine il mangjâ, e met sù vistîts, e e dopre plusoris altris tecnologjis.
 
[[Categorie:Speciis animâls]]