Ecidi di Purçûs: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Barbarigo (Discussion | contribûts)
Rie 8:
== Il comandant De Gregori ==
Il comandant De Gregori al veve mandât tancj rapuarts al Cuarp volontaris de la libertât e al Comitât di liberazion nazionâl di Udin su la "cuestion slovene" domandant acuardis e soluzion politichis "e di plui fuarcis par potenziâ la pussibilitât di reazion di chest comant".
Intal invier 1944-1945 a forin un pocs di incuintris platâts de direzion de l'Osôf, che no veve volût la sot de ubidience dai Titins, il comant dai naziscj de SS, tra l'Osôf e la [[X MAS|X flottiglia MAS]], formazion fassiste cun funzion cuintri partigjane. La intenzion dai fassiscj a jere chê di costituì une front cuintri i slâfs e i comuniscj, de bande de l'Osôf chê di rivâ a un acuardi par rindi la vuere plui umane.
Fasint in cheste maniere lis formazions Osôf a lerin cuintri di une ordenance dal Comant Volontaris de la Libertât che a livel di direzion Italie Nord che intal otubar1944 e veve batiât come "tradiment", che in timp di vuere al vûl dì muart, cualsisei sedi afâr cul nemì. Chestis tratativis no menarin di nissune bande e chê diretive no fo aplicade in cheste maniere in nissune altre bande.