Vichipedie:Ostarie: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Rie 54:
O crôt che scrivi rôbis ch'a si cjatin dapardut a nol é interessant e al puès deventâ noiôs. Al sarès miôr, prime di dut, di meti drenti dut ch'el ch'al rivuarde il Friûl e le lenghe furlane ch'al interesse di plui i furlans. Mandi, Lelo.
 
Ancje jo la pensi come te Lelo...ancje se come enciclopedie libare e varès di vê dentri plui robe pussibilpossibil, jessint la vichipedie furlane par me si varès miôr di scrivi prime su lis robis dal Friûl. [[Utent:Alpin furlan|Alpin furlan]] 7 di Avo 2007
 
 
Jo o pensi che al si puedarespuedarès ancje provâ a "fâ la difarence" rispiet alisa lis altris vichipediis, magari provant a scrivi lis vôs che domenome cualchidune (o nissune?) e à. Di sigûr in chest sens lis vôs sul Friûl a varessin la precedence, ancje parcè no ducj i furlans (jo o sei un esempli) a son cussì esperts di culture furlane.... Ma o varessin ancje di stâ atents di nonno "sierâsi tal nestri mont".
 
Jo o sei par une vie di mieç.
Rie 66:
:Secont me no.
:Prin di dut no stin a dismenteâsi che il spirt de Vichipedie al è il volontariât. Se un furlan al à la passion dal rock acrobatic magari al à voie di scrivi alc propit sul rock acrobatic (e magari lu fâs ancje ben...).
:Tant par disi mi vegnin inimentinliment doi fra i plui biei articui scrits fin cumò su la Vichipedie (timp indaûr si fevelave ancje di fâ une vetrine dai articui miôr), un al è chel su la [[Cjargne]] (plui Friûl di cussì!!!) e chel altri al è chel su la [[Matematiche]].
:In fin dai conts no che o scrivin o sin ducj vignûts fûr de famee almancul bilengâi e cualchi altre lenghe le vin imparade a scuele. Cuant che jo o ai di fevelâ di alc o podarès forsitsalacor sielzi la lenghe "miôr" e doprâ l'inglês par argoments sientifics, il todesc pe filosofie, il talian pe art e vie indenant. Po ben, no fâs cussì, ma a secont di chel cun cui che o stoi cjacarant o feveli di sience, filosofie e art par inglês, par talian o par furlan. Ti disarai di plui, cuant che lu fâs no pensi ae lenghe che o stoi doprant ma al argoment.
:Cun chest o vuei disi che intal moment che alc al è scrit par furlan al rivuarde la lenghe furlane, parcè che cuntune lenghe tu puedis fevelâ di dut. --[[Utent:Tocaibon|Tocaibon]] 10 di Avo 2007 a lis 10:51 (UTC)