Publicitât: diferencis tra lis versions

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
TXiKiBoT (Discussion | contribûts)
p Robot: o zonti: be-x-old:Рэкляма
Xqbot (Discussion | contribûts)
p Robot: o zonti: cbk-zam:Publicidad; modifiche estetiche
Rie 6:
== Storie ==
La forme di publicitât plui cognossude fin dai timps antîcs e jere il "passe peraule", ancje se messaçs pal cumierç e pes elezions a son stâts cjatâts ancje sui mûrs da lis ruvinis di [[Pompei]]. Cun il disvilup des tecnichis de la stampe, za intal [[XVII secul]] i prins avîs publicitariis a scomençarin a viodisi sui gjornâi inglês. La publicitât, al inizi clamade reclame, je lade a incressisi cu la espansion de [[economie]]. La prime agjenzie publicitarie cirive nome i spaziis dulà meti in mostre i prodots, cu l'inizi dal [[XX secul]] scomençarin a viodi ancje dai contignûts e fin vie a dut il svilup dal prodot.
La publicitât e je rivade in television intal [[1957]], sierade intune scjate cu la intenzion che no vedi di fâ dams ma al stes timp e fo il sô sucès: une ocasion di sperimentâ il lengaç, personaçs e purpûr un fenomen di costum, come tal câs talian pe trasmission "Carosello".
 
Pe publicitât in lenghe furlane bisugne lâ a la storie di [[Radio Onde Furlane]], intai agns '80 dal secul pene stât, che à fat de publicitât in furlan une des sôs bandieris. Di poc a si viôt inte stampe periodiche (Il Diari, La Vite Catoliche) cualchi avîs publicitari in lenghe e alc al tache ancje sui cartelons stradai (in particolâr une marcje di bire), dut câs pocje robe rispiet a la utenze potenziâl di furlans.
Rie 24:
[[br:Bruderezh]]
[[ca:Publicitat]]
[[cbk-zam:Publicidad]]
[[cs:Reklama]]
[[cv:Янрав]]