Italie O ai gjavât la frase " Bisugne visasi,peró,dal fat che in Friûl no al fu fát nissun referendum par domandá se efetivamentri i Furlans e vevin voe di jentrâ a fa part de Italie." parce che dopo de vuere dal 1866 al è stât fat un plebissît pe anession ae Italie. --Tocaibon (discussioni) 11 di Mar 2015 a lis 20:16 (UTC)

Gjeografie cambie

O ai zontât chest gnûf paragraf e coret l'incipit daûr di cemût che i cunfins dal Friûl son documentâts dal XI secul a cheste bande, massime pal fat che a est il Friûl nol finìs sigûr cul cunfin (che à taiât in doi Guriza tra l'altri) metût dai Aliâts tal 1947.

Firmiti simpri cuant che tu scrivis un coment, leiti la pagjine Jutori:Firme. Dît chest, la mape caricade da Scrocolis no jè "enciclopediche, e no jè nencja une opare sô. Fintant che no la cambie o torni a metî chê di prime, che tra l'altri e dovarès restâ simpri. --Gianmarco139 (discussioni) 3 di Jug 2015 a lis 13:11 (UTC)

La dominazion austriache cambie

Il judizi di part de storiografie furlane su chest periodi al è difarent. Bisugnarâ scrivi alc su chest. --Tocaibon (discussioni) 16 di Lui 2015 a lis 20:18 (UTC)

Ritorna alla pagina "Friûl".