Discussion:Austrie-Ongjarie

NPOV, super NPOV cambie

Judri, o ai capît che dit claramentri ti sta sul cazzo l'Imperi Asburgjic e tu amis un grum l'Italie. Ma culì se no tu âs capît no vin di fâ une enciclopedie di part, ma une imparziâl, neutrâl, super partes, apolitiche e vie indevant. O sai che jessi neutrâl al 100% al è impossibil, ma tu no tu ti sfuarçis neancje un tic. Se tu âs scrivi dome cuatri riis, met dome informazions storichis, i confins, no "politiche inliberâl", fals dirits a lis minorancis... A son robis che a si puedin dî se tu disis ancje la opinion contrarie. Se no al è dome un jessi partigjans di une bande, une robe che no covente a nissun. E ancje il cambiâ lis peraulis nol jude. Se dopo o vin di jentrâ tai contignûts, visiti che un censiment dai furlans no lu à fat il stât talian. Che invezit al à talianizât cognons, spostât i predis che no rispietavin masse la gnove patrie e tantis altris robis che cumò a si cirin di dismenteâ. Parcè che o sin ducj "Fratelli d'Italia"--Klenje 26 di Set 2006 a lis 18:06 (UTC)


Reson al sent par sent... cirarai di gambia. Judri.

Segnalazion di no neutralitât cambie

La seconde part dal articul no mi somee neutrâl. Al sarès ancje di evitâ frasis come "a si dîs che...", "al è provât che...". Forsit al sarès miôr tornâ a scrivi dut l'articul. I articui de wiki taliane e di chê inglese mi somein avonde ben fats e a podaressin fa di model. Verementri ben fat (il miôr) mi somee dut câs l'articul de wiki par todesc. --Tocaibon 6 di Mai 2007 a lis 20:31 (UTC)

Di riscrivi l'articul lu vevi pensât ancjo, parcè un tantin "di bande" mi sameave, dome che savevi ancje che no si pues cancelâ dut cence un motîf, cussì o ai provât a recuperâ.... Ai tacât a voltâ une part dale version todescje; cuant che o varai timp, un pôc par volte, o larai indenant.

Mandi - Illister

Ritorna alla pagina "Austrie-Ongjarie".