Manteniment de Vichipedie: Par cheste pagjine e je stade solecitade une eliminazion imediade.
Il motîf al è che no je stade cambiade tignint di voli i fins enciclopedics (spam, vandalisim...) o ben parcè che l'autôr stes l'a'nd à creade par erôr o par sbalio, par cui no coventin votazions. Un aministradôr al controlarà che une di chestis situazions e sedi rispetade prime di lâ indevant cun la distruzion de pagjine, se no al cambiarà il model par scomençâ une votazion pe eliminazion.

L'art no presinciste e nas in tal 2014 a Udin e a si pon come obietîf chel di creâ oparis che fisichementri a no esistin.

Manifest[1] cambie

  • L'art no presinciste e pos jessi fate doprânt li plui varis tecnichis (dissen, sculture, scriture, ...).
  • L'obietîf de art no presinciste al è chel di rapresentâ il sogjet dale creazion in maniere che al no sedi fisichementri presint e che ognidun al podedi imagjinâlu come che al vûl. Al è inevitabil che li oparis e someedin dutis compagnis, ma e varan diviersis dimensions, curnîs (o basament) e soredut l'autôr e il titul: propite il titul al dîs al public ce che al à di imagjinâsi.
  • Viodût che la firme no po jessi metude su l'opare, a si po fâle su une targute descritive di meti su la curnîs, sul basament, ...
  • La distinzion fra li vari oparis e je date da chescj parametris:
  • Jessînt facil creâ chestis oparis. i artiscj a son clamâts a no abusâ de art no presinciste, ma a resonâ a font su la lôr creazion.

Notis cambie

  1. Manifest de art no presinciste (inglês e talian) https://dpdmancul.gitlab.io/manifest-of-the-not-existing-art/