Discussion:Joibe grasse dal 1511

Copyright cambie

Il test al è il stess dal sît [1]. Se l'autôr no lu à lassât utilizabil cence limitazions il test al vâ cancelât pal rispiet de Leç taliane sul copyright. --Tocaibon 20 di Fev 2007 a lis 23:27 (UTC)

(Par Bandul), grazis pes corezions, cumò mi somee che al ledi ben! --Tocaibon 27 di Fev 2007 a lis 21:37 (UTC) E je vignude fûr une gran discussion su IlFurlanist che secont me e fâs ben a Wuiki e a cheste vôs, di là o ai zontât un scliput che al cjacare dai contadins e de Contadinance.

La storie, al contrari di chel che si pues pensâ, e je une des materiis mancul obietivis che e sedin e spes e ven doprade in mût strumentâl cjalant plui al dì di vuê che a chel che al è verementri sucedût. (Baste viodi cemût che par agns e je stade insegnade, o par disi miôr no je stade insegnade, la storie dal Friûl). La aspirazion des Vichipediis e je che di rivâ a jessi obietîfs e, in câs come chest, chel di ripuartâ dutis lis interpretazions pussibilmentri citant lis fonts di dulà che a si tirin fûr lis informazions. Po dopo lis vôs si puedin simpri comedâ, slargjâ, sclarî e magari discuti se no si è dacuardi.
Se dopo cualchidun al ven a leinus par cjatâ cualchi informazion (par furlan), beh alore no vin lavorât par dibant. --Tocaibon 28 di Fev 2007 a lis 21:06 (UTC)
Ritorna alla pagina "Joibe grasse dal 1511".