Il bit al è la abreviazion de espression inglês binary digit, o sei cifare binarie, une informazion che e po cjapâ dome doi valôrs: 0 e 1. Par esempli, il numar 10010111 al è lunc 8 bits. Lis cifris binariis a son unitâts di base par memorizâ informazions e te teorie de informazion.

Il bit al è ancje la unitât di misure de cuantitât di informazions. Il simbul al è bit, o b.

Il bit sicu cifare binarie cambie

In chest contest, il bit al rapresente la unitât di definizion di un stât logjic. Al è definît ancje sicu unitât elementâr de informazion che po jessi tratade di un ordenadôr. La rapresentazion logjiche dal bit e po contignî dome i valôrs {0, 1}. Ai fins de programazion al è ûs comun intropâ secuencis di bit in entitâts plui vastis, che puedin assumi valôrs in intervai plui amplis di chel permetût di un bit sol. Chescj trops a contegnin par solit un numar di stringhis binariis pari a une potence binarie; il plui cognossût al è il byte, che al corispuint a 8 bit, e che al costituîs la unitât di misure plui doprade tal cjamp informatic.


Il bit sicu cuantitât di informazion cambie

In chest contest, il bit al rapresente la unitât di misure de cuantitât di informazion.

Cheste idee di bit e je stade introdusude de teorie de informazion par mieç di Claude Shannon tal 1948, e e je usade tal cjamp de compression di dâts.

Un bit memorizât al è come un interutôr; al po assumi il valôr "impiât" (1) o "distudât" (0). Plui in gjenerâl, il bit al è la cuantitât di informazion necessarie a distingui i doi stât l'un dal altri.